سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات مراقبت از پوست ایرانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی مجموعه رژ لب مات مخمل MAC

مخمل ، عزیزم!
می دانید ، مانند بالش های قرمز پیر 1 که من برای تختخواب خود سفارش آنلاین داده ام ، واقعاً اشتباه است. آنها را در همان روز برگشتم که آنها خیلی براق به نظر می رسیدند - تقریباً براق ، مانند لباس مخملی نخی در یک اتاق متل با یک آبشار قلبی شکل.

بله

اما وقتی مخمل درست پیش می رود ، واقعاً درست پیش می رود. این لوکس ، غنی و پیشرفته است ، مانند رژلب مات مخملی MAC Velvet Matte 17.50 $ .

عزیزم! آنها کاملاً درست می شوند. آنها نمونه ای از زمانی هستند که مخمل کاملاً درست می رود.

مجموعه جدید رژ لب های MAC Velvet Matte که حاوی نه قرمز قرمز تیره ، قهوه ای ، بنفش و خاکستری است ، همه با رنگ های سیاه و تیره و مطبوع و مناسب برای پاییز.

رژ لب مات مخملی
از سمت چپ: Valiant، Powerhouse، Breeze Breeze، Beatrix، Temptress Modern
یک رژ لب تیره می تواند مشکل و مشکل باشد ، و نه فقط در سطح فنی ، زیرا باید مجبور شوید یک لب و یک برس لب را کنار هم بزنید ، اما چندین کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا آنها را به خوبی کار کنید. مانند بهترین ها ، این فرمول را دریافت می کنند و به طور صحیح به پایان می رسند ، در حالی که کمتر از بهترین ها می توانند شما را با ظروف سرباز یا مسافرتی ترک کنند که به نظر می رسد رژ لب خود را در پارتی سیتی در بخش هالووین بدست آورید.

بنابراین ، شما یا می توانید در نهایت به دنبال فوق العاده مرسوم ، مد روز یا فوق العاده پرتحرک باشید ، و من این را می دانم زیرا من در سمت خنجر رقصیده ام ... هرچند هدف نیست!

رژ لب مات مخملی
ویکتوریا ، شورش مخملی ، وینفرد و گوندولین

لب های مات مخملی همه چیز را درست می گیرند ، مثل این که مستقیماً از یک ویژگی Vogue ایتالیایی خارج شوند - پیچیده ، و اصلاً احمقانه نیست.

اول از همه ، آنها صاف هستند ... خوب ، بیشتر آنها هستند. دو مورد وجود دارد که به اندازه دیگران صاف نیستند ، اما بعداً به آن خواهیم رسید. در بیشتر مواقع ، آنها در امتداد لبهای شما می چرخند و غنی و چشمگیر به نظر می رسند.

MAC با پایان بازی نیز اسباب بازی می کند ، که این نیز بسیار جالب است. اگرچه به این مات ها گفته می شود ، اما به معنای سنتی مات نیستند ، در صورت عدم وجود کامل درخشش و درخشش. رژ لب های مخملی مخملی مانند یک جفت چکمه گران قیمت جیر ، کمی نور - فقط لمسی را منعکس می کنند. می توانید کمی از نور را پرش کنید.

مات مخملی رژ لب مات مخملی
ولیان ، پودرهاوس ، نسیم نیمه شب ، بیتریکس ، وسوسه کننده مدرن ، ویکتوریا ، شورش مخمل ، وینیفرد ، گوندولین
گذشته از این ، چندین سایه نیز مروارید بسیار ریز و تقریباً غیر قابل تصوری دارند و آن مروارید ، هنگامی که آن را دیدید ، چشم شما را جلب می کند و نمی گذرد. این فقط یک چشمک کوچک و درخشان است و آنها را به یک منطقه لوکس و گران قیمت بالا می برد (بنابراین ، مطمئناً لباس نیست).

سایه مورد علاقه من از نه بیتریکس است ، و نه فقط به این دلیل که فکر می کنم این اسم فوق العاده جالب است و مرا به یاد Beatrix Potter ، یکی از نویسندگان مورد علاقه کودکی من می اندازد. این یک قهوه ای مایل به قرمز مایل به قرمز با مروارید مسی مروارید است ، و وقتی آن را در نور می بینم ، نمی توان از خیره شدن متوقف شد. به نظر می رسد زیبا با سایه مسی بر روی درپوش ها ( من MAC Amorous Alloy را دوست دارم ) و یک قهوه ای مات گرم در چین.

من همچنین طرفداران بسیاری از سایه های مروارید دیگر موجود در این مجموعه یعنی Powerhouse ، Midnight Breeze و Modern Temptress هستم.

فقط دو رنگ وجود دارد که باید در این پرتاب احتیاط کنید و آنها سایه های خاکستری ، گوندولین و وینیفرد هستند. هر دوی آنها بسیار تردست هستند و به من لایه های کمی نیاز دارد تا نگاهی یکنواخت و متعادل داشته باشم.

رژ لب های MAC Velvet Matte در پیشخوان ها و بصورت آنلاین (از طریق 7 دسامبر) در دسترس هستند و هرکدام آنها 17.50 دلار هستند.