سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات مراقبت از پوست ایرانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بافت آودا تونیک برای تعریف و تقویت بافت موهایی که به نظر می رسد

سلام ، شکر!
امروز نمی توانم جلوی بو کردن موهایم را بگیرم! بوی دقیقاً شبیه به آن چای جالب آنها در فروشگاه های آودا است.

شما یکی را می شناسید. این گیاه گیاهی است ، کمی شیرین ، کمی شبیه مریم گلی تازه خرد شده که در بالای یک سطل آب نبات زنجبیل و دارچین پاشیده می شود. بوی تازه و خوشمزه دارد و همین حالا همه چیز در رشته های من است زیرا فقط تونیک بافت جدید Aveda (25 دلار) را به ماله من اسپری کردم. عطر فوق العاده قوی است.

Texture Tonic یک اسپری بافت پذیر و یک ظاهر طراحی شده جدید در خط یک ظاهر طراحی شده مو Aveda است و برخلاف اکثر موهای نمکی موج ساحلی فقط نمکی ، مانند اسپری Bumble & Bumble Surf Spray ، یک اسپری شکر و نمکی است.

من دقیقاً مطمئن نیستم چه شکر به سر سفره می آید ، اما چیزی را به ارمغان می آورد. من همین را می گویم

یک مورد که من در مورد این اسپری دوست دارم این است که باعث می شود موهای من احساس سخت و ترد نشود ، و می دانید که من ترد نمی خورم.

تونیک بافت آودا
پس از پنج (بله ، من آنها را حساب کردم!) اسپری بافت Tonic
ریزه و بافت اضافه می کند ، و می تواند امواج را از بین ببرد ، اما تقریباً به اندازه اسپری اسپر بامبل نیست. مانند سطح رقت متوسط ??است ، بنابراین شما احساس نمی کنید که سفتی یا چسبندگی اسپری نمک باشد ، و مورچه شما قابل لمس باشد (هرچند که به عنوان نرم در هنگام استفاده از R + Co Sail که عشق زندگی من است ، مانند آن نرم نباشد). همین الان).

تونیک بافت آودا شبیه به…

روغن تزریق بامبل و بامبل سورف و اسپری آلوده به نمک
اسپری موج نرم R + Co Sail
اسپری کف و بامبل و گشت و گذار ضربه ای خشک
اسپری بافت آرایشی و بهداشتی مو

اگر بیش از حد از محصول استفاده نکنید ، این کار بهتر است. موهای من از شانه های من گذشته است و من فقط حداکثر 6-7 اسپری استفاده می کنم. از این گذشته ، موهای شما احتمالاً احساس ترد و تردگی می کنند.

من همچنین دوست دارم که موهای من بعد از اسپری کردن با این حالت یخ زده نشود (می توانید از موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید). اسپری رشته های من را صاف می کند ، باعث درخشش آنها می شود و باعث می شود تکه های مو را به صورت دسته های زیبایی جمع آوری کنید ، به دلیل عدم وجود یک عبارت بهتر در مورد meow مناسب ، باعث می شود که مانه شما شکسته و شکیل باشد ، مانند وقتی که شما خرج می کنید روز در ساحل

یک بطری 4.2 اونس 25 دلار است و می توانید هم اکنون آن را در فروشگاه ها و سالن های آودا تهیه کنید . در دائمی آنهاست.