سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات مراقبت از پوست ایرانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

5 پاک کننده صورت Dos و Don\ts

5 پاک کننده صورت Dos و Don"ts

پاک کننده صورت در اصل پایه و اساس روال مراقبت از پوست شما است. قبل از اینکه سرم ، مرطوب کننده ، کرم چشم و آرایش صورت خود را بمالید ، می خواهید چهره خود را تمیز کنید تا به از بین بردن کثیفی و ناخالصی های سطح پوست خود کمک کند. اما آیا شما از روش پاک کننده صورت خود به روشی صحیح استفاده می کنید؟ اگرچه ممکن است فکر کنید این یک مرحله بسیار ساده برای مراقبت از پوست است ، اما برخی از تکنیک ها در این مورد وجود دارد. در اینجا پنج پاک کننده صورت وجود دارد و لازم نیست دفعه دیگر که به سمت سینک حمام خود بروید و صورت خود را بشویید.
پاکسازی چهره شماره 1 انجام نشود: با دستهای خشک تمیز شود

اگر می خواهید صورت خود را لمس کنید ، هیچ دست کثیفی وجود ندارد! قبل از تمیز کردن پوست ، دستان خود را بشویید - به این ترتیب می توانید از انتقال باکتری از انگشتان به صورت خود جلوگیری کنید.
تمیزکننده چهره شماره 1 را انجام دهید: دست و صورت خود را دست اول و چهره خود را مرطوب کنید

اگر می خواهید از ماده پاک کننده صورت برای شستشو استفاده کنید ، دستان خود را مرطوب کنید و قبل از استفاده از پاک کننده روی پوست ، صورت خود را با آب بشویید.
تمیز کاری شماره 2 نکنید: با چهره خود محکم باشید

مراقبت خوب از پوست همه چیز در مورد درمان پوست شما مهربان است - این بدان معنی است که نیازی به خشن بودن نیست. بنابراین ، هنگامی که پوست خود را تمیز می کنید ، به سختی پاک نکنید.
شستشوی چهره شماره 2 را انجام دهید: تمیز کردن روش را به عنوان یک ماساژ انجام دهید

آیا هرگز جای بدی برای قرار گرفتن در یک ماساژ وجود دارد؟ چرا از روال تمیز کردن خود به عنوان فرصتی برای فشار آوردن در کمی ترحم و استفاده از ماساژ صورت استفاده نمی کنید؟ با نوک انگشتان ، به آرامی شستشوی صورت خود را بر روی پوست خود ماساژ دهید. قبل از شستشو با آب ، با حرکات دایره ای کوچک اعمال شده و از فشار سبک استفاده کنید.
تمیزکاری چهره شماره 3 انجام نشود: بیش از همه پوست خود را پاک کنید

به طور کلی ، هنگام استفاده از پاک کننده صورت ، انجام این کار دو بار در روز - یک بار صبح و یک بار شب - کافی است.
شستشوی چهره شماره 3 را انجام دهید: بهترین نوع پاک کننده صورت را برای نوع پوست خود انتخاب کنید

همه پاک کننده های صورت به طور مساوی ایجاد نمی شوند - و آنچه ممکن است برای یک نفر مفید باشد لزوما بهترین گزینه برای شخص دیگر نیست. دقیقاً همانطور که ممکن است یک مرطوب کننده یا پایه متفاوت از دوست خود انتخاب کنید ، باید پاک کننده صورت خود را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید. بهترین پاک کننده های ما را برای پوست های خشک ، پوست های روغنی ، پوست های بالغ و انواع حساس پوست زیر پیدا کنید:

اگر پوست خشکی دارید ... پاک کننده کرم نرم کننده L"Oréal Paris RevitaLift Radiant Smoothothing را امتحان کنید. ژل شستشو صورت ایو روشه مدل Pure Calmille حجم 200 میلی لیتر این پاک کننده نرم کف صورت کمک می کند تا همه اثبات آرایش و ناخالصی ها از بین برود ، در حالی که به آرامی سلول های مرده پوست را از بین می برد.

اگر پوست روغنی دارید ... پاک کننده و تمیز کننده مایع L"Oréal Paris Pure-Clay را امتحان کنید. این فرمول پاک کننده صورت رس به موز به از بین بردن ناخالصی ها و روغن اضافی کمک می کند و پوست را با یک مات (a.k.a. غیر براق) برگ می کند.

اگر پوستی بالغ دارید… پاک کننده کرم تغذیه کننده کامل و کامل L’Oréal Paris Age را امتحان کنید. این پاک کننده روزانه کرم صورت با روغنهای پر کننده به آرامی و در عین حال اثرگذارانه اثری از آرایش را از بین می برد.

اگر پوست حساس دارید… پاک کننده کامل آب پاک کننده L"AOréal Paris Micellar - طبیعی و خشک پوست را امتحان کنید. این پاک کننده بدون شستشوی صورت که عاری از روغن ، صابون و الکل است بدون آرایش پوست و در صورت پاک کردن پوست در یک مرحله از بین می رود.
شستشوی چهره شماره 4 انجام نشود: از آب گرم بخار استفاده کنید

در حالی که استفاده از H20 فوق العاده گرم برای تمیز کردن پوست ممکن است احساس آرامش کند ، این بهترین گزینه نیست. به این دلیل است که آب گرم می تواند پوست شما را از روغنهای اساسی رفع کند و این باعث می شود پوست شما خشک شود.
شستشوی چهره شماره 4 را انجام دهید: با آب LUKEWARM شستشو دهید

از آنجا که اکنون می دانید که آب گرم می تواند عددی به پوست شما وارد کند ، به جلو بروید و دفعه دیگر که صورت خود را شستشو می توانید شماره گیری را خاموش کنید. به جای آن صورت خود را در آب ولرم پاک کنید.
شستشوی چهره شماره 5 را انجام ندهید: خشک کردن را هرچند کوتاه کنید

آن حوله را پایین بیاورید! همانطور که قبلاً به شما گفتیم ، همه چیز در مورد نرمی با نحوه برخورد با پوست خود است. هنگام خشک کردن چهره خود بیش از حد تهاجمی است می تواند تحریک کننده باشد ، بنابراین فقط با حوله صورت خود را به آرامی خرد کنید (اما نه قبل از استفاده از مرطوب کننده - بیشتر در مورد زیر!).
تمیزکننده FACIAL شماره 5 را انجام دهید: قبل از اینکه خشک کنید ، مرطوب کننده را اعمال کنید

طبق آکادمی پوست آمریکا ، بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده زمانی است که پوست شما بعد از پاکسازی هنوز مرطوب است. بنابراین ، قبل از اینکه حوله خود را حتی بکشید ، مرطوب کننده خود را بمالید. درمورد استفاده از چه مواردی ، شما می خواهید مرطوب کننده شما مطابق با نوع پوست شما - مانند پاک کننده صورت شما - باشد. مراقبت از مایع روزانه L’Oréal Paris Hydra Genius - پوست نرمال / روغنی ، مراقبت از مایع روزانه Paris Hydra Genius - پوست طبیعی یا خشک ، یا L"Oréal Paris Hydra Genius Daily Liquid Genitive - پوست فوق العاده خشک.

اکنون که این پاک کننده های چهره را دریافت نکرده اید و پستی را پیدا نکرده اید ، کارهای روزمره خود را با خواندن مقاله "چگونه به پاک کردن مضاعف" انجام دهید و به سطح بعدی بروید.