سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات مراقبت از پوست ایرانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

MAC Unsung Heroes: Amorous Alloy Eyeshadow

خیلی مضحک است ... این آلیاژ شگفت انگیز روی دربهای من ، MAC بافت در چین و رژ لب مات مخملی MAC در Beatrix روی لبهای من است.
در حال سقوط است ، و زیلون های لب در نیم کره ما در حال حاضر از سایه های رژ لب بسیار پائیز لذت می برند - مانند شراب ، انواع توت ها ، آلو و قهوه ای شکلاتی های عمیق ...

یوم

اما تو عشق من چی به سنگ چشمت میخوری؟ شما به چیزی نیاز دارید که آن لبهای جسورانه و غنی را تحت الشعاع قرار ندهد.

آیا می توانم پیشنهادی ارائه دهم؟ چون این کاری است که من انجام می دهم؟ ?? سایه چشم چشم MAC Amorous Alloy را امتحان کنید ، همچنین به عنوان "سکسی فلز" شناخته می شود ، که نام مستعار من برای او است.

Amorous Alloy یکی از سایه های چشم MAC Extra Dimension Shadows است ، یک ژانر فرعی ، به اصطلاح ، در fam دائمی سایه چشم MAC.

یک قهرمان آرایش ناخوشایند چیست؟ از نظر من ، اغلب اوقات زیر لباس زیر آرایش نشده ، محصولی از مجموعه دائمی است که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران آرایش می پوشد اما مرتباً دنیای من را لرزاند. سریال طولانی مدت Unsung Heroes دارای برخی از موارد مورد علاقه من است .

آلیاژ دوست داشتنی
فلزات Schmexy!
Extra Dimensions سایه های پودری هستند ، اما مانند کرم ها احساس نرم دیوانگی می کنند. همچنین ترکیب آنها بسیار آسان و ماندگار است. این رنگ خاص ، Amorous Alloy ، یک مات مایل به قرمز ، بسیار رنگدانه و مایل به قرمز با اشاره ای به قهوه ای است.

آلیاژ دوست داشتنی
بیایید سرخ شویم

من آن را در پاییز و پاییز با سایه قهوه ای مات گرم ، مانند قهوه ای هلویی ، نارنجی یا مایل به قرمز مایل به قرمز ، در چینش دوست دارم. MAC Brown Brown ، بافت ، شکلات سوئیسی و زین همه به ذهن متبادر می شوند.

آموروس آلوئه با همه آنها در هر ترکیبی به خوبی پیش می رود. چیزی در مورد نحوه خاموش آماتور آلیاژ درخشان با یک قهوه ای مات و غنی در چسبیده وجود دارد ، و هنگامی که شما این دسته از ترکیب را با یک لب پاییز تیره جادو می کنید ، جادویی کاملاً جادویی دارد.

حتی به نظر نمی رسد مهم باشد که کدام رنگ رژ لب را انتخاب می کنم. توت ، قهوه ای ، شراب ، بورگوندی یا حتی لب قرمز همه با این دسته کوچک رنگی چشم به نظر می رسد دوست داشتنی است. این دسته کمبو آرایشی کاملاً سقوط است.

مک آلیاژ دوست داشتنی
من NC42 در MAC هستم ، BTW.
حال ، اگر احساس می کنید بیش از حد تنبل نیستید تا در هر روز معاشرت کنید (نگران نباشید ، برای بهترین های ما اتفاق می افتد) ، اگر شما آن را روی خط شلاق زده شده خود در بالای خط چشم MAC Teddy بپوشید ، Amorous Alloy به نظر می رسد توپهای شگفت انگیز است .

من فکر می کنم کوستا ریچ کار می کند، اما تدی است ... Mwah به. کمال

تدی و دوست داشتنی آلیاژ ، توسط ، اگر شما دارای درپوش با روکش ، دسته کوچک موسیقی جاز حماسی است. آنها توجه شما را به خود جلب می کنند ، اما لازم نیست که تمام ماشینکاری ها و عوارض مربوط به ترکیب سایه ها را روی کلاه های خود بگذرانید.

اگر آنها را با هم امتحان کردید ، فراموش نکنید که خطوط آب خود را با Teddy خط زده اید ، و تمام تلاش خود را برای خنثی کردن شیب در امتداد لبه های خطوط شلاق خود انجام دهید ، تا متوقف نشوید و شروع شود. همچنین ، البته ، ریمل ریمل بزنید (به همان اندازه که می توانید مصرف کنید).

یک تابه تک از Amorous Allow در بسته بندی پلاستیکی سیاه با یک کلاه روشن بالای تلنگر 20 دلار است . متأسفانه ، MAC Extra Dimensions as refills را به فروش نمی رساند ، بنابراین شما به نوعی مجبور به خرید کل کالا هستید.

لعنتی ، آرزو می کنم که آنها را به عنوان پر فروش بفروشند ، زیرا در صورتی که این کار را انجام دهند ، این کار را می کند!