سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات مراقبت از پوست ایرانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

جمع و جور / گل رز طلایی MAC Snow Ball

هنگامی که یک پالت تعطیلات MAC را پیدا می کنید ، واقعاً عاشق آن هستید ، به نظر می رسد
در مورد MAC Snow Ball Compact / گل رز طلایی MAC (29.50 دلار) ، یک لاته کامل "هیچ" یک YES بزرگ برابر است.

اولین باری که از این پالت استفاده کردم ، به سادگی منفجر شدم. هیچ عارضه ای وجود نداشت ، بنابراین هیچ تمیزکاری پس از آن انجام نمی شود. و بدون لایه بندی! - که می دانید ، با پالت های چشم MAC LE ، تکان دهنده است ، زیرا آنها معمولاً به اندازه سایه های سایه های ثابت رنگی نیستند ، اما اینها کاملاً مشت هستند.

بنابراین ، در اصل ، هیچ درام. هیچ یک! من فکر می کنم این است - بله ، من به آنجا می روم - بهترین پالت چشم تعطیلات LE MAC در سالها انجام داده است.

چشم برفی توپ گل جمع و جور گل رز فشرده
جمع و جور / گل رز طلایی MAC Snow Ball
چشم برفی mac mac Ball
من در لباس خودم هیچ خزانه داری ندارم ، Budding Passion و Shiver of Delight را روی درب خود می پوشم ، درام در نمایش در خطوط شلاقم ، و ویندلاید به عنوان برجسته

اگر مدتی است که MAC را دنبال می کنید ، احتمالاً می دانید که پالت های سایه های سایه بان تعطیلات LE آنها به لحاظ تاریخی… کمی دیسکی بوده است. آنها جعبه شکلات های Forest Gump بوده اند که هرگز نمی دانید چه چیزی بدست می آورید! به همین دلیل رز گلد مرا متزلزل کرد. به راحتی می توانید با بهترین و بهترین سایه های سایه چشم در خط دائمی MAC مطابقت داشته باشید.

چشم برفی توپ گل جمع و جور گل رز فشرده
از بالا: زمستان ، بدون پارچه ، او جرقه ، لرز دلخوشی ، شور و شوق جوانه ،
درام در برف
گل رز گلد دارای شش سایه چشم است که همه آنها پودر هستند. چهار نمایشگر سایه معمولی MAC ، و دو مورد Dazzleshadows درخشان. از لحاظ موضوعی ، همه چیز در مورد سایه های گرم قهوه ای ، صورتی و مس به همراه چند سایه لهجه است. اگر تعداد زیادی رژ لب یا براق رژگونه پوشیدید ، این پالت برای شماست.

چشم برفی توپ گل جمع و جور گل رز فشرده
لبهای صورتی با این سایه ها خوب جفت می شوند. اتفاقاً ، من پوشیدم لطفاً مرا رژلب ، صورتی مات و مروارید از کیت رژ لب Snow Ball Mini.
شما دو قهوه ای به دست می آورید - یک رنگ مایل به قهوه ای مایل به صورتی روشن و قهوه ای تیره تر ، که از نظر فنی ساتن است اما با قرار دادن آن مانند یک مات به نظر می رسد ، و می توانید یکی از آنها را به عنوان یک رنگ و یا آستر استفاده کنید.

همچنین یک سایه برجسته بژ ، هلو هلو ، سلفون و برجسته وجود دارد. رنگ درب در مس براق؛ و دو براق ، یکی خاکستری روشن با درخشش نقره ای و دیگری طلای گل رز با درخشش مس.

تمام سایه ها از لمس نرم هستند و پودرها به راحتی با چند ضربه تند و تیز از یک برس مخلوط می شوند. حتی برس دوتایی نیز کاملاً مسخره نیست ... با این وجود ، چرا ، چرا این کار بسیار آسان است!؟ من آن را جدی نمی گیرم ، اما احساس می کنم ، مرد!

چشم برفی توپ گل جمع و جور گل رز فشرده
بسته بندی نیز زیبا است.
بار اول که این پالت را پوشیدم ، مقدار زیادی از بازی وقت زیاد با آن را مسدود کردم ، زیرا فکر می کردم باید چند بار آن را امتحان کنم و آن را بردارم تا تمرین و کار خود را از طریق هر لایه بندی و افتادگی انجام دهم. 10 دقیقه طول کشید تا متوجه شود ، "اوه ، زود باش! من می خواهم این نگاه در چند دقیقه انجام شود! صبر کنید - آیا این بحران از قبل مخلوط شده است؟ "جدی ، رئیس بود.

چشم برفی توپ گل جمع و جور گل رز فشرده
جمع و جور گل رز فشرده MAC Snow Ball
مرا تحت تأثیر قرار داد. سایه های این پالت به هیچ وجه کوتاه نمی آیند. امیدوارم MAC این پستی را با پالت های تعطیلات آینده خود ادامه دهد.

گلدن گلد 29.50 دلار است ، و این یکی از دو پالت چشم در مجموعه تعطیلات Snow Ball است (به زودی بررسی دیگری را خواهم کرد). همه چیز در Snow Ball نسخه محدود است ، بنابراین اگر علاقه مند هستید ، ممکن است بخواهید زودتر از موعد آن را تغییر دهید تا ببینید که آیا این برای شما کار می کند ... و امیدوارم که این کار را انجام دهد!