سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات مراقبت از پوست ایرانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

MAC Unsung Heroes: MAC Studio Fix Fluid Foundation

تقریباً 10 سال است که با این بنیاد رابطه عاشقانه داشته ام.
اگر در هم بزنیم - احتمالاً شانس وجود دارد! - X در سانفرانسیسکو در اواخر دهه 90 یا اوایل سال (این مکانی بود که جن و من قبلاً به کلوب زدن می رفتم ، و در گذشته نگر آن بسیار ناخوشایند بود) ، من پوشیدن MAC Studio Foundation Fluid Foundation (29 دلار) را بر روی صورتم پوشیدم. و تمام شب مهمانی

Studio Fix Fluid یکی از آن دسته از پایه هایی است که می توانید روی صورت خود قرار دهید ، و می دانید مهم نیست که چه کاری انجام می دهید - رقصیدن ، عرق کردن ، بیرون آمدن با افراد غریبه (ام ، نه اینکه من این کار را کردم) ، رقصیدن در قفس ( نه این که من هم این کار را کردم!) - می دانید که استودیو فیکس ادامه خواهد داد و می رود و می رود و می رود.

استودیوی mac رفع سیال بنیادی nc42
پوشیدن استودیو ثابت در NC42 ، با MAC Mineralize Skinfinish Natural در Medium Golden
فونداسیون مایع با پوشش متوسط ??، استودیو فیکس یکی از دو پایه MAC تمام وقت من است (یکی دیگر Face و Body ). شما می توانید با استفاده از لایه های اضافی پوشش را به راحتی پر کنید ، اما من بیش از دو یا سه مورد استفاده نمی کنم ، زیرا می توانید مناطق قرمز و لکه های رنگدانه را فقط با دو لایه کاملا ماسک بزنید ، من شوخی نمی کنم و اگر فراتر از سه ، آن را شروع به نگاه کیک چهره-y.

من فکر می کنم از بین تمام پایه های مایع MAC بهترین گزینه برای کنترل روغن است. این همه مکش می کند! من واقعاً می توانم وقتی که بین ابروهایم نگاه می کنم ، بگویم که روغنی ترین منطقه روی صورت من است. من وقتی از Studio Fix استفاده می کنم ، هیچ لکه براق نمی بینم. این روغن کاملاً از بین می رود بدون اینکه پوست ترکیبی من خشک شود.

یک قهرمان آرایش ناخوشایند چیست؟ از نظر من ، اغلب اوقات زیر لباس زیر آرایش نشده ، محصولی از مجموعه دائمی است که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران آرایش می پوشد اما مرتباً دنیای من را لرزاند. سریال طولانی مدت Unsung Heroes دارای برخی از موارد مورد علاقه من است .

همچنین بسیار پوشیدنی است. مثل ، روزهای باشگاهم خیلی پشت سرم هستند ، بنابراین من دیگر تمام شب را استودیوی ثابت نمی پوشم ، LOL! من این روزها همه روز را می پوشم ، و می دانم که می توانم در سحر از خواب بیدار شوم ، این را بگذارم ، و وقتی شب آرایش خود را بردارم ، پایه و اساس من به همان اندازه تازه ظاهر خواهد شد. صبح.

استودیوی mac رفع سیال بنیادی nc42
Oldie اما خوب!

اما نکته مورد علاقه من در مورد این است که انعطاف پذیرتر از یک ژیمناستیک کالیبره المپیک است. خوب؟! عالی برای این پایان بی عیب و نقص و کامل. می توانید آن را به صورت جداگانه بسازید یا آنرا بسازید. و اگر می خواهید به میهمانی بروید ، یا برای رفتن به مهمانی عروس یا حمام بچه دارید و می دانید که عکس های زیادی گرفته می شود ، این یک پایه عالی برای رویدادهای خاص مانند آن است ، زیرا باعث ظهور شما می شود. بدون اینکه سنگین و احساس سنگینی کنید ، آن را کاملاً "matt" می کند. در تصاویر شگفت انگیز به نظر می رسد.

همچنین سبک و بسیار راحت است ، و اگر می خواهید از حد متوسط ??خارج شوید زیرا قصد دارید جلوه ای طبیعی به وجود بیاورد که در آن پرتوهای شما کمی به آن نگاه می کند ، فقط می توانید آن را با چیزی در زرادخانه خود مخلوط کنید ، مانند روغن صورت (که من قبلاً انجام داده ام؛

من نیز عاشق آن هستم ، کمی دوست دارم Strobe Cream را مخلوط کنید . من از Pinklite استفاده می کنم که نام جدید آن برای کرم اصلی Strobe است.

من استودیو فیکس را با یک عروسک کوچک Strobe Cream در سایه NC 42 در پشت من مخلوط می کنم ، آن را با انگشتان خود بمالید ، آن را به آرامی با یک برس کابوکی خیس کنید و با MAC Mineralize Skinfinish پودر ، و نهایی را تنظیم کنید. نگاه دارای لمس براق صورتی مروارید است. این بسیار "پوست من اما بهتر" است ، که می دانم این صدا بسیار ریز و درشت است ، اما واقعیت دارد. من هنوز هم می توانم شکل هایم را نگاه کنم ، اما همه چیز در چهره کلی من یکدست می شود.

اگر به دنبال یک پایه مایع مات در خط MAC هستید که همه کارها را انجام می دهد ، استودیوی ثابت سیال است.

این یک دلار برای هر اونس محصول موجود در یک بطری شیشه ای 29 دلار است و به طور واقعی به 42 سایه دیگر می رسد!